نماز

نماز یعنی کلید رهایی...

نماز

نماز یعنی کلید رهایی...

نمـــــــــــــــــــــــــاز

ای که هستی طالب شوق مصلای نماز


بشنو از بانگ اذان صوت دل آرای نماز


در سجود کبریایی معرفت را پیشه کن


تا شوی واقف تو بر اسرار و معنای نماز


عزت فوق تصور خواهی ار بینی بیا


در نماز جمعه بنگر شان اعلای نماز


انسجام ملت ایران اسلامی ز اوست


اتحاد ملی از تکبیر گویای نماز


در مقام حکمت شب زنده داران تا سحر


خواب شیرین می پرداز چشم شبهای نماز


در پی آب بقا هرگز نمی گردد کسی 


گر بنوشد باده ی شهد گوارای نماز


آن شنیدستی که شیطان بر ادم سجده نکرد


رانده شد از درگهایزد به فتوای نماز


حضرت موسی که در قرب الهی جا گرفت 


کلمه ی ار نی بگفت در طور سینای نماز


وحی منزل بر نبی شد بهر فتح مسلمین


آیه انا فتحنا از تجلای نماز


شیر حق فزت و رب الکعبه در محراب گفت 


شد شهید راه حق از فیض عظمای نماز


با وضوی خون حسین ابن علی در کربلا


شد شهید اشقیا از بهر احیای نماز


خواهی ارفیض الهی باحضور قلب پاک 


خیمه ی الفت بزن در دل ز سودای نماز 


ای که سر بهاده ای بر سجده گه بر خود بناز


شد همه قدوسیان غرق تماشای نماز


هر چه گشتم جستجو کردم ز راه معرفت


عالمی بهتر ندیدم من زدنیای نماز 


از امام جمعه ی فرزانه ی صایین قلعه 


امر شد "رستم"نوشتم شعر زیبای نماز

(رستمعلی جعفری)


نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

زیبا بود...

paniz جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

vaaaaaaaaaaaaaaaaai bacheha vaghan webe zibaiye va azatun mamnunam ke vaght gozashtin vaghan zahmat dare... rasT sale jadidam tabrik migam dustaye golam... omidvaram webloge2n parbar tar she... byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

من به فدای تو...
سال نو تو ام مبارک عزیزم.
ممنون که سر زدی...
عید به تو ام خوش بگذره.

سوسن یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

پریسا وبت این بود؟ نمیدونم پریسایی یا نه اگه یکی دیگه ای پس اشتباه اومدم!

نخیر خودم هستم.
چشه مگه وبم؟
پیام قشنگتر نداشتی برام بذاری سوسن خانم؟

سوسن گله! یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

باباجون خیلی وبت آن ناونه! خیلی خیلی دوست دارم و همیشه به یادتم.آرزومیکنم هر جای دنیا که باشی موفق و سر بلند باشی. خیلی گوگولی و نانازی ای!! اینم پیام خوب. دیگه چی میخوای؟! راستی یه سر به سایت هری پاتر بزن خیلی باحاله مخصوصا عکساش.

من هر کار کنم تو ارشاد نمیشی دختر؟؟؟
من چیکار کنم تو به راه راست هدایت شی؟؟؟
من به فدای تو جیگر
منم خیلی دوست دارم امید وارم سال خوبی داشته باشی.
بازم به اینجا سر بزن
کم برو تو این سایتای لهو و لعب دختر...
شوخیدم

سوسن نانازه! یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

باوشه پریسا گله حسابی نادم شدم! منو هی نکشون اینجا با همون گوشی ج بده دیگه. راستی91 مبارک!

چشم سوسن خانم ناناز!!!

درسا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ http://khaterategomshodeh.blogfa.com/

نوروز را سپاس میگویم که بهانه ای است برای نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم.
نوروز 91 فرخنده باد...

منم فرارسیدن این عید باستانی رو به همه تبریک میگم.

مصطفی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://hzare.blogsky.com

سلام :
در جهان تا زنده ام گویم ثنای فاطمه / دست حاجت می برم سوی خدای فاطمه

گر برای درد بی درمان مداوا طالبی / رایگان درمان کند دارالشفای فاطمه

وب قشنگی دارین به شما تبریک می گم موفق باشید دوست عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد